Zara berpusing

Alahai aku taktau nak buh tajuk apa dah.. Belasah jelah ek..



Dani ni selalu nak menyelit kat adik dia tau. Tu pasalla selsema tu berjangkit. Tu habis dia tindih tangan adik dia. Adik awak ni Dani belum lagi pandai lepuk2 tau.. Nanti dia dah pandai, habislah.. haha datang dekat sikit je menyelit2 habis dilepuknya awak Dani..

pastu aku biarkan je deme bergolek2..

Tapi pelik pulak aku tengok kedudukan Zara ni..


Aik?

Dah bertukar 90 darjah.. Zara dah pandai pusing ek? Ke abang awak yang pusingkan? Hahaha.. Nanti mama buat pemantauan lagi ek..


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...