Tutorial : warnakan title sidebar

kali ni tutorial pasal nak warnakan tajuk kat sidebar tu pulak...contoh macam gambar kat atas...

Apa yang korang perlu buat ialah klik Layout>Edit HTML
Kemudian korang cari kod

h2 {

Lepas tu korang tambahkan kod di bawah betul-betul selepas h2 {

background:#FFFF00;

Nanti kod korang akan jadi macam di bawah

h2 {
background:#FFFF00; <----- ni korang boleh tukar iku warna pilihan hati..

save n siapppp...






♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...