Wednesday, April 14, 2010

hati ibu mane tak .... korang sambung =p

bila tgk anak mmbesar depan mata kita...
hati ibu mane yang sanggup mmbuang anak di tepi2 longkang, dlm tong sampah lalu digonggong anjing...takde perasaan kah si ibu itu yg mmbuang bayinya...tidak terkenangkah saat dia melahirkan anak itu? betapa susah dan sakitnya, hanya Allah saja yang tahu...tidak dapat digambarkan dengan kata2 sakitnya yang berjuang utk hidup dan mati...aku dengar dani nangis kena cucuk pun aku dah meleleh air mata, ape lagi melihat bayi2 yang senang lenang dibuang begitu sahaja...

ish ish..emo lak pagi2 ni...=p

aku tgk muka Dani, aku terkenang kan saat2 aku melahirkannya dan juga teringat bayi2 yang dibuang yang sedang bermaharaja lela sekarang ni...apalah nasib si bayi comel itu kan...

aku suka tgk pipi Dani yang dah semakin tembam itu...hari2 aku gomol pipi dia..hehe...aku takde kasik susu lain selain dripada susu badan aku ni...tak sabar nk tgk dia mmbesar lagi..
hahaha..pipinya dah labuh...gud dani..mmbesarla kau wahai anak dgn sihat...

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments: