Dani : 2tahun 4 bulan

 Gambar ajelah ek.. sebelah tangan lgi ni aku dok pangku zara. :)

susah gak nk ajak dia bergambar sekarang..
yang elok statik je ni sebab tak sengaja tersnap..
hahaha..
abang dani, makin besar dah awak..
semoga awak menjadi anak yang soleh, dgr cakap papa mama..
dan tolongla behave ye sayang..
perangai awak kadang2 buat mama rasa nak menjerit sekuat hati..
apa2 pun mama papa adik sayang sangat kat abang tau..:)

dahla.
jenuh menaip seblh tgn ni.











♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥
2 comments

Popular posts from this blog

Tips hapuskan ulat gonggok

Tanda-tanda nak bersalin

Panduan Nak Daftar Anak Ke Tadika MAIWP