Wednesday, July 11, 2012

Dani : 2tahun 4 bulan

 Gambar ajelah ek.. sebelah tangan lgi ni aku dok pangku zara. :)

susah gak nk ajak dia bergambar sekarang..
yang elok statik je ni sebab tak sengaja tersnap..
hahaha..
abang dani, makin besar dah awak..
semoga awak menjadi anak yang soleh, dgr cakap papa mama..
dan tolongla behave ye sayang..
perangai awak kadang2 buat mama rasa nak menjerit sekuat hati..
apa2 pun mama papa adik sayang sangat kat abang tau..:)

dahla.
jenuh menaip seblh tgn ni.











♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

2 comments:

Anum Shukri said...

Happy birthday Dani..jadi anak yg soleh ya..

antalya said...

ahah!! dani dh start melasak n kacau zara skrg yer?? jadik tarzan memanjang la mama dia kan.emm agaknya dulu ms kt kampong ramai org melayan dia.so ana tak terasa mencabar sgt la kan jadi mother of 2.then skrg dh blk putrajaya dok sendiri baru lah terasa.ye dak?