Monday, July 4, 2011

Diuji lagi


Ni lah cabaran membesarkan anak-anak zaman sekarang, bak kata Azriyani Mas kat Ukhwah blogger tadi. Dan dimaklumkan jugak bahawa IPU yang dicatatkan di Putrajaya dan Shah Alam adalah tinggi. IPU = Indeks Pencemaran Udara. Patutlah ruang udara kat Putrajaya ni memutih je since Friday.

gambar diambil dari balkoni umah aku tengahari tadi.
Hotel Shangrila kat atas bukit tu pun dah tak nampak..:(

Dani demam since Khamis. Jumaat tu aku redha aje hantar kat BS, mintak tolong pantaukan suhu dia. BS dia kata, bagi ubat eloklah, habis je kesan ubat tu, panas nya datang balik. Macam tulah sampai sekarang..



Bila makan ubat, kebahlah demam tu sekejap. Tu yang tersengih je tu..Bila panas balik, melepek je dia.. Aku tengok pun sayu..



Pagi tadi decide bawak dia g klinik kat Presint 9 nun. Dani dah demam on off 4 hari makanya, kenalah amik darah..Sedih tengok tangan anak kena cucuk..:(




Alhamdulillah la Dani tidak disuspect denggi. Lega hati ni. Doctor cakap tonsil dia bengkak. Kemungkinan Dani demam disebabkan tonsil yang bengkak tu..

5 comments:

wardah @ fie shah said...

sabar ye Ana. haritu Kakal pun demam sbb tekak dia dah merah. Dani comel cpt baik ye. Muah sikit kat pipi dia

Zana Adieyza said...

zana doakan dani cepat sihat yer..

antalya said...

mya pon demam jugak.last week.cirit birit teruk.dani ada kena cirit birit jugak ke?

antalya said...

mya pon demam jugak.last week.cirit birit teruk.dani ada kena cirit birit jugak ke?

mamamarissa said...

alahai siannya dani...get well soon ya