Thursday, June 2, 2011

Urusan yang tidak rasmi + celebrate Hari Ibu

8 May yang lalu..*Erk! Nak hampir sebulan kisah ini..:)

Aku dan family ke Setiawangsa..:) Tak nak citer dulu. Nanti dah setel baru aku cerita kat sini. Kalau pandai, korang tekalah..



Budak yang sampai lambat.
 Sempat jugak celebrate Hari Ibu. Terima kasih makcik dan pakcik kerana menjemput sekali meraikan bersama. Aku hampir menangis sebab teringat ibu dan mak mertua kat kampung. Kalaulah boleh, mahu je aku terbang, bawak ibu dan mak sambut dan potong kek bersama-sama. Tapi...





Terima kasih juga kerana hidangkan kami nasi ayam yang sangat sedap dan makanan-makanan lain. Terima kasih yang tak terhingga. Insyallah, nanti kita jumpa lagi secara rasminya ya. :)

Adik, sori, along tersnap gambar ni. hahaa..lariksss..