Thursday, June 2, 2011

Kesinambungan kisah si dia yang cuba-cuba nak berjalan


Ingat tak entry yang ni dulu.


Ari tu dia tak pandai lagi kan nak tarik walker tu kalau dah terlanggar dinding ke sofa ke kan, konfem ngamuk2 sebab dah tak boleh nak tolak itu walker. =p


Now, dia dah pandai tarik ok! Bila terlanggar je kat dinding ngan sofa dan meja makan, perlahan-lahan dia mengundur setapak  ke belakang dan dia tarik walker tu ke belakang dan dia pusingkan. Hahaha. So clever! Cepat dia belajar. Cuma aku ternanti-nanti dia berjalan sendiri tanpa pegang apa-apa pun. Huhu. Tak sabar..Mama tunggu tau sayang..:)


Pastu. Dah puas tolak walker, tolak kerusi pulak. Satu je yang dia still tak berani nak tolak. Kereta dia tu. Ringan sangat kot. So, dia takut nak tolak. Aku dah ajar pun dia tak nak..Hahaha.. hai lah anak..:)


Jom layan video dia..:)

1 comment:

Ayuraza said...

gud try..pasni boleh la main kejar-kejar ek..hehe