Sukan Tahunan Tadika Al-Hidayah MAIWP

Tahun ni awal pulak MAIWP buat hari sukan. Dahla seluar hijau tu Dani hilangkan, mujurla sempat cikgu dia bagi dia sepasang baju sukan untuk tahun ni. 

21 April ari tu Hari Sukan nya. Buat kat Pusat Kejiranan Presint 11. Oklah sikit, indoor. sempit sikit la but better then tahun lepas buat kat Dewan MZ Cafe kat Kg. Ayer Hitam nun, dewannya open, berhabuk... habis sukan, budak2 main habuk ke pasir ntah tu... not good.



Tahun ni, aku saje bagi Dani naik bas ngan kengkawan dia.. Padahal boleh je kan aku hantar pagi tu. sebab kat Presint 11 je pun. dekat je. Bagi can dia naik basla.. merasa.. :)



Dah sampai lobi.


Keadaan dalam dewan. Bising sikit dengan hiruk pikuk suara anak2..






Dani masuk acara lari berhalangan... Oklah tahun ni dapat tempat pertama. Dani pulak yang lari dulu... hehe... Maybe melepaskan rajuk dia ngan aku.. hahaha, sebelum tu dia dari bawah mintak minum air. Aku takkan la nak turun naik turun naik.. sebab tempat duduk mmg crowded.. Kang marah lak orang kang kuar masuk kuar masuk kan... aku suh dia lari dulu, pastu dah habis aku turun la bagi air, bawak balik sekali.. sebab sekolah petang xde.



Dating ngan acik Zaza. Anak dia Imaan sekolah tadika kat IPD nun. 

Habis dah sukan tahun ni. Tahun depan Zara pulak... InshaAllah sekolah yang sama ngan abang dia ni...


No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...