Monday, February 15, 2016

Berurut + Cukur Rambut

Alhamdulillah, hari ketujuh hari tu, selesai aku berurut ngan Bidan Opah Leha... Cadangnya nak amik Bidan Opah Nuk gak macam masa pantang kan Dani ngan Zara, sekali Opah Nuk operate mata.. xbape sihat nak ngurut... huhu... tak bestnya Opah Nuk tak ngurut... kecik2 dia pun kuat betul kudrat dia tau... Second choice, ngurut ngan Opah Haji Leha. Dia duk kat Kg.Gajah nun...

Ni entry yang lepas2 masa cukur rambut Dani ngan Zara...





Gambar Before rambut Iman kena gondol..=p Rambut dia lebat jugak... Terasa sayang, tapi buang jelah kan... rambut dari dalam perut orang tua-tua kata tak elok...


Mula-mula senyap je dia... sekali dia dah terasa kot ketajaman pisau cukur tu... menangis lah dia...


Beria awak kerut dahi ye Iman.. hihi..


Pastu Opah Leha suh aku susukan dia sambil Opah cukur rambutnya... Haaa, baru diam...



Agaknya kalau Iman leh cakap, mesti dia cakap... Tolongg  tolonggg jangan botakkan kepala aku la... kahkahkah...


Akhirnyaaaa, Iman dah gondol... Comel gak botak.. hihi, macam shaolin soccer...


Rambut Iman cepat tumbuh... dah nak dekat dua minggu botak ni tumbuh rambut dah dalam setengah cm. Cepat kan... :)


Haiyarkkkk! Meh sini lawan kungfu ngan Iman... =p

Oh ya, rambut Iman yang dah kena cukur tadi Opah Leha suh tanam kat pangkal pokok pisang...



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

Rizziela said...

Alolo..comelnya.. dah licin dah kepala dia