Mencemar Duli Ke IKEA Cheras

Ni masa cuti sekolah hujung tahun ari tu la ni.. Ibu ngan Ika datang Putrajaya sebab nak pegi Big Bad Wolf tu... 3 hari kot Ibu ngan Ika lepak sini... Sambil tu, Ibu cakap Ibu nak g IKEA baru tu... Anep pun kebetulan cuti, so, leh bawak Ibu g shopping!...


Sebelum gerak ke IKEA, Anep request nak breakfast kat Warung Bunian... Aku pun book siap2.. Tak book kang, habiss... Buat penat je datang kang...:)

Lepas makan, gerak la kami 2 kereta ke IKEA Cheras nun...

Aku takde shopping ape pun... just amik bantal satu, pastu ntah ape bende merepek2 ntah aku amik... Habis jugak total dalam RM50...


Besar beno IKEA Cheras ni... letih nak tawaf... Seb baik ada macam ala-ala Gazebo ni.. leh dok sini rehat jap.. sebab Ibu Anep n adik2 dah ntah ke mana hilang... Tu Enady dah boring...bukan boring sebenarnya dia dah give up ngan Dani Zara buat perangai.. kikiki... Tunggu lah Baby ni pulak yerp... Sabar separuh daripada iman papa... hiks!

Gambar-gambar seterusnya, adik2 aku je yang sakan bergambar.. aku kadang malas, kadang buat2 muka lah gak kan... aku yang nak bergambo, memang nan hadolahh...


Makyang, Zara n Maksu Ika... sakan korang baring atas tilam tu ye..


Mula dah aksi-aksi gila dorang ni...


Tapi cantik pulak composition dorang amik gambar ni kan...


Aku still membawa perut pada ketika ini...





Hahaha..layan ajela sengak deme ni...



Maksu Ika, Form 5, Makyang, baru habis belajo... Jobless or jobhunter... hahaha... sape2 ade keje kosong, bgtau na... nak suh dia cepat keje, jangan nak enjoy saje.



Dapat gaji leh open table...hihihi... 

sekian, cerita Ikea Cheras. Bila nak pegi lagi ntahlah... aku prefer lagi Ikea Damansara, sana aku dah hafal nak parking mana, nak carik barang sekian2 kat mana... Kena selalu pegi kot IKEA Cheras ni baru la leh hafal tempat2 nya kan...

ok bai.


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

Rizziela said...

mmg best lepak kat Ikea.. tp x puas

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...