Wednesday, April 22, 2015

Sambutan Hari Lahir Zara @ Taska

Tq Ticer Wani yang wasap gambar ni.

Memang dah pesan amikkan gambar Zara ngan kek dia...

First time rasanya celebrate kat Taska... Sebelum ni kat Taska lama, aku belikan goodies je, kek nan hado. Yang kali ni, sempat buatkan kek saje, goodies nan hado. Nasibla nak oi, mama kebizian.. Sian dia... Kek adik pun bukan makan sangat kan, so mama tukar ngan bawak Adik ngan Abang jalan-jalan lah ek... :)

Dah lepas pun bufday dia bulan Mac ari tu. Tengah tunggu papa dorang free pulak..


Awat senyum macam tu adik oii.. hihi...

http://honeysour00.blogspot.com/2015/03/kek-penuh-kasih-sayang.html

Kek penuh kasih sayang mama buat... nampak buruk pulak tepi tu tak cover ngan biskut batang or kitkat ke kan...

Takpelah, janji ada rupa kek.. hehe






Celebrate ngan kawan-kawan seangkatan...

Happy Belated Bufday Zara.. :)

Untuk abang Dani plak ni belum buat lagi kat sekolah dia... Masa ooh masa...




♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

nanonano said...

gebunya kek ko weiii, terliur tgk