Wednesday, April 22, 2015

Hari Kelima @ Sarawak

Hari Kelima...

Dah mula rasa rindu kat anak-anak n Enady.. Huwaaa, cepatla esok nak balikkk...

Hari Kelima takde ke mana-mana sebab macam letih.. hahaha, aku ingat aku sorang je, rupanya Kakwan pun sama... So, aku ajak Kakwan g tengok wayang jelah... malam lepas habis kelas... tapi kuciwa, wayang kul 10 dah tutup... ciskek betul.. kempunan aku nak tenok FnF7 tau...



Jumpa Kak Elly lagi. Kak Elly nak pas barang kat mak aku... Ada insiden yang tak diingini kat situ.. hahaha...

Nampak gambar aku ngan Kak Elly tu, ada lantai line kuning tu yang tinggi sikit tu kan... 

Boleh aku tak perasan lantai tu rendah.. then aku nak g kak Elly, kaki aku terpelecok... sakitttt! Jatuh tersungkur aku... nak bangun tak boleh. nak lurus kaki pun sakit sangat... Aku dah risau patah ke ape ni... Air mata dah ngalir sebab sakit sangat.. Hahha, Kakwan pun cuak aku dah menangis masa tu... Aku bukan nangis saja ngade2. Tapi sebab betul sakit... huhu...

Relax dulu, baru la boleh bangun... Tq la kat abang yang dok depan hotel tu tolong bangunkan... try jalan slow... fuhhh mujur tak de apa2... jalan boleh tapi tk boleh laju... nak lipat2 kaki pun xleh... tsk tsk tsk....

Ngadu ngan Enady... ada ke dia tanya.. ":Nak pa datang sane ke ma?"

Blerghhhhh! sabo je ler... aku suh datang je.. hahaha ngades sangat kan...

Umai Ikan

Dalam kaki sakit tu, hati teringin nak makan Midin.. carik punya carik... jumpa la kat My Village Barok.. Menyeberang lagi kami.. haha... Kakwan carik Umai, Aku carik Midin... Makan cepat2 sebab sampan dah nak balik...

Sedap gak Umai...macam kerabu mangga...


Midin pun sedap... Macam pucuk paku...


Pic last sebelum balik esok... Esoknya takde dah nak seberang-seberang.. hihi...



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

Wan Fatihanum Wan Rusli said...

tak pernah lagi merasa midin, nampak macam sedap..