Monday, March 30, 2015

Lunch @ Umai D'Lake, Putrajaya

Jumaat lepas, berkesempatan jumpa kembali setelah menjelang setahun kami terpisah gara-gara TTP. Treasury Transformation Programme.

Tq Kak Izah di atas pelawaan ini.. dan juga belanja kami-kami ni.. :)

Oh ye, bukan Kak Izah dah.. CC Izah... hihi..

Ingat dapatla jumpa Rozy ngan baby baru dia, rupanya Rozy cuti balik kampung...

Aku orang first sampai, jadinya aku lah yang mengorder kan dulu...


Ikan siakap masak stim limau..


Kangkung Goreng


Telur dadar...


Udang celup tepung.


its mine.. Carrot susu..


Posing dulu sebelum makan.. yeayy!

Ada Kak N + Fiqah. Dah darjah 1 dah dia...

Ada Ecah, X-PA En.Zainal. Eh Dato' Zainal.. =p

Ada Mai aka Gina, Kak Zai.. orang-orang kuat KDN..

Kak Izah aka CC Izah..

And Last sekali, Lenon... Lenon tak solat jumaat takpe dia lepak ngan kitorang hari jumaat.. hihi...





Oh yang gambar ni buat aku terharu.. Kak N IbuAfiqah kata sejak aku xde mana ade dah bergambar2 kat Seksyen Wang Awam 1 tu.. alololololo.. so swittt... kat opis baru ni tak ramai sangat macam dulu nak wefie... 3 orang je hehe..




Lastly, semoga jumpa lagi korang semua...

Rindu Qila, Dayan, Rozy, Nani, Kak Timah, CC Usop, Kak Lin, Ummi, bos2, CikMaz, Ciksu, Puan Fazlina, En. farihan, dan semua2 yang kat Wang Awam 1 dulu...

Panjang umur kita jumpa lagi nanti.. :)

Semoga Maju Jaya...

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: