Friday, March 27, 2015

Sama serupa?

Takde ke pertandingan muka ibu ngan anak sama ek? hahaha...

Upload kat FB gambar ni, ramai respon kata muka anak sama... ye ke? 

Kalau dah majoriti kata sama, memang samelah kot kan... 

Agaknya tu la sebab aku ngan Zara takleh dekat sangat... Panas orang tua-tua kata.. Tapi nak elak pun tak boleh, Zara memang suka melekat dengan aku je sekarang ni...

Bayangkan asalkan aku duduk tengok tv ke, lipat kain ke, makan ke... mesti nak duduk atas riba aku... Hadoihh nak oi, rimas mama... 

Tak baik kan ckp macam tu..hehe, tapi serius la, xleh tahan... sebab bukan masanya... tang lipat kain tu nak ngendeng2... tang tgk tv tu pun.. kalau diam xpelah jugak... ni bergaduh2 ngan aku nak dengo berita lagi, nak dgr dia cakap lagi, xdgr ckp dia, kang menangis,.. huhu... menguji kesabaran betul dak kecik sorang ni tau...kadang-kadang sampai menangis la aku tak paham apa yang dia nak sebenarnya.. hahaa, anak yg menangis, mama pun join ek..=p

Pastu hari tu kena la setepek ngan Enady...ala ma, masa ni je kan ma, nanti dorang dah besar barulah mama tu terhegeh2 nak peluk la nak cium la..

Ok sentap!

Terdiam aku...

Pasrah ajelah... :D

Jom la layan tengok muka kitorang ni same ke tak? haha. Caucincau.. :)








♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

2 comments:

antalya said...

kira ok lagi la sorang je nk menempel. aku ni dedua nk menempel tau.kekadang nk bejalan pon susah depa pi tarik kaki aku smpai terlondeh seluar hahahaha. anak2 nk manja ngan maknya

nadeera said...

sama jer perangai anak2 ni kan..tgk kita lipat baju,masa tu la dia dtg nak ddk ngan kita..bila baju tak berlipat,aku juga stress tgk.hahah