Thursday, February 19, 2015

Santai2 @ Taman Saujana Hijau

First time pegi Taman Saujana Hijau ni. Walaupun dekat je belakang rumah tapi terpegi2.. hahaha..

Balik dari bufday party anak Ann ari tu,  saje je cakap, jomla singgah jap kat taman ni...

Landmark dia Balai Polis Presint 11... 

Cantik taman dia... Landskap dia.. fuhhh, rasa macam nak golek2 kat situ.. tapi apakan daya, mak orang dah ni.. kihkih.. Anak-anak jelah... :)




Suka gambar ni...laki sape tu nampak macam sado je.. hahaha...


Nak bersenam ke Zara? =p


padang rumput dia hijauuuu je.. cantik kalau buat photoshoot kat sini...







Wefie sikit..=p


Seronok anak2 berlari-lari...


4 of us! Love Forever....


Sakan haaa, anak-anak ngan bapaknye pun... aku tak larat kahkahkah... badan dah berat... =p


Cuaca petang tu mcm nak hujan... awan hitam tu haa.. maka jomla balik cepat... Tak habis pusing pun... sebab besar sangat... Esoknya adik aku Kakyang pegila ngan Dani jogging, pun tak laratt, patah balik pusing.. hahaha..

Nantila nak jogging sekali kat sini...

Bila tu ana? hahahaha...


Suka tengok pokok-pokok ru ni... cantek kan?


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: