Tuesday, February 10, 2015

Happy Birthday Alia Kaiyisah


Ahaaa! Lama ko terperap dalam ni yer wahai entry birthday Alia... =p

Tuan ko tengah tak rajin.. melambak entry tunggu Q.. 

Ni cerita sebulan lebih yang lepas... Tq Ann dia atas jemputan... kami sekeluarga amatlah berlapang dada untuk menghadirinya.. ecehhh, kebetulan xde apa2 program... :)



Antara yang terhidang di meja dessert... kek fad tak sampai lagi... 


Hohohoho, memang faveret akulah sate tu... sate willy.. sedap meletop2 baq hang... Tq ann... tak ingat makan bape cucuk.. tapi banyak la..=p


Anak-anak UBrians... dulu sorang satu handbag. sekarang dah 2-3 handbag dah rasa penuh rumah..hahaha...



Kek yang sangat sedap wokeyyy....


Haaa... tema Frozen ni memang tak habis lagi kan... still tergila-gila bebudak ngan Anna n Elsa tu... Termasuklah anak aku tu Zara... 










Jue, Rayyan n Mayyah...


UBrians... Love u all.. muahhh muahhhh... yang pompuan je tau.. hahaha.. Ekhwan laki dayu tu sebok gak nak masuk... =p



Me n Ena... Aku nak kaco Nazif tu tak dibaginya...hahaha, Nazif bangun huru hara la ko ena xdpt makan..=p hai pincess Naurahhh yang lovey dovey...


Geng2 yang nak balik... sempat aku menempek kat situ... hahaha...Hany, aku suka pipi ko yang naik itewww.. meh cubit sket!

Againnn Tq Ann... dari umah ko lah aku belajar maka Laksa JOhor tau... sedappp.. aku nak makan laksa Johor ko je, kihkihkih...

Jangan serik jemput kami lagi... :D

Lastly, Happy Belated Birthday Alia Kaiyisah... Semoga cemerlang di dunia dan di akhirat.. Jadi anak yang solehah...Love u dear...




♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

Tengku Fauziana said...

oit, baru nk buat entri beday anak ann ke..
hahaha, ni mesti kes entri berderet..kuikui..