Sambutan Maulidur Rasul By TBC

Kagum aku ngan Ticer2 kat TBC ni...Semangat tau....

Ingat orang dewasa je ada Sambutan Maulidur Rasul, sekali anak-anak Taska pun ada... 

Masa ni Dani ada sebab sekolah dia belum start lagi... So seminggu la dia duduk ngan adik dia...

Ticer whatsapp Hari Jumaat pakai la baju melayu n baju kurung sebab ada Perarakan sempena dengan Maulidur Rasul...

Dani n Zara macam biasa la, "Mama, kita nak raya ek?"

Hahaha, raya je korang ingat ye .... aku senyum je..Dorang bajet raya je nak balik kampung.. lepas tu dorang bersembang la 2 orang jumpa aki nenek makyang maksu bla bla bla.... hahaha... belasahhh la 








sampai taska tercabut dah tudung awak ye zara..=p

Masing2 tekun dengar Ticer Nia bercerita pasal Rasulullah SAW...




Lepas tu.. jom kita berarak.. hehehe.. ala dekat2 je... buat syarat sambil berselawat ke atas Nabi junjungan kita...



Kemainnn haa...

Tq ticer - ticer.... :)

Gambar : Whatsapp dari Ticer D.


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...