Wednesday, July 2, 2014

Juadah 4 Ramadhan

Alhamdulillah... 45 min lagi selesailah Ramadhan yg ke-3... aku pun dah selesai masak... hehe.. pantas kan. Lauk simple mcm ni bolehla ana oi...=p

Tetiba bersyukur dapat suami yg tak berkira sgt bab makan... lagipun dia dah pesan klu hari keje xpyh masak beria.. masak je takat mane yg mampu. Ikan goreng ngan sambal belacan pon xpe. Ade setengah org mesti nak ada kuah... mcm ayah n adik aku ijai.. xde kuah xlalu nak makan.. hehe..

Lagipun lpas berbuka kang ada hal kat luar... tu yg makan simple2 je..

Ok korang, korang masak apa ari ni... menu aku ni jelah seperti yg di bawah.. desert, karamel smlm ade lagi so belasah jelah makan itu karamel sampai habis...

Selamat berbuka... baring2 jap ngan anak2 sambil tunggu waktu berbuka...

1 comment:

lovely said...

samalah kita ana.tak kisah pun bab makan ni.janji perut kenyang.