Thursday, July 10, 2014

Juadah 12 Ramadhan



 Alhamdulillah... dah berakhir 12 Ramadhan... bakal menjenguk ke 13 Ramadhan... sekejap je dah 2 minggu umat Islam berpuasa...

Macam biasa.. lauk untuk iftar kalau sensorang je makan, satu jenis pun dh cukup dah. Bakar ikan kembung tu dalam pemanggang ajaib... Pastu sambal dia aku beli kat opismate. Dia nga adik beradik dia jual ikan bakar kat baazar area Dengkil sana... sedap gak.. not bad la... boleh repeat lagi beli... rm3 je sebungkus.. leh 2 kali makan...

Kuih2 malas dah nak beli lagi.. kot2 teringin nanti baru beli... ikut anak tekak ni la..hehehe... Smlm g bazaar pun beli kuih terbuang mcm tu je.. sayang....

ok..itu saje citer juadah berbuka aku ari ni..
jumpa lagi...


No comments: