Friday, July 11, 2014

Semangat betul

Assalamualaikum semua...wahhh rajin betul aku hupdate blog pepagi ni..hehehe... penangan BE NUffnang banyak tertempek kat blog lah ni... :)

Nak cerita pasal dani ni haa... sekarang kul 5.57 am. Siap dah mandi pakai baju n minum susu. Hahaha... semua buat sendiri kecuali buat susu tu aku lah.. hehe... actually dia bangun kul 5.15 tadi. Masa tgh sahur... bangun pegi dapur, ckp ngan aku

"Mama dah xhujan, nak naik motor nak g sekolah"

Pelik aku... mengigau ke ape kan...

Rupanya tidak..hehe.. betul la.. semalam kan hujan dia xdpt nk naik motor g school...

Aku ckp.. haaa kalau nak naik motor g mandi...ok mama... wahhh ini sudah bagusss... harap2 sampai ke besar lah ye nak kamu cenggini...

Sayang abam...!

Si zara tido lagi... nak mandi jap. Solat then baru kejut dia... dia ni pun ada masa ok gak mood dia suh mandi.. ade masa mengamuk... klu dia ngamuk, sian jiran2 ai bising pagi2 dlm bilik air..hehe.. maaf yer.

Ok guys.. selamat subuh n bekerja... jumaat ari ni... esok lusa leh rehat sepuasnya... tengahri kang ada misi yg nk kena buat.. babai...

No comments: