Thursday, July 10, 2014

#DaniZara Singgah Ofis Jap



Alkisah pagi tadi

Hujan kan... Alhamdulillah... syukur sangat. Sejuk je pagi-pagi...

Dani ngan Zara sejak start bulan puasa hari tu, dorang ni naik motor. Papa dorang hantar. Aku tak sempat nk hantar. Sempat tu sempat tapi takde cikgu kat Taska. Taska bukak kul 7.30 pagi. Aku 7.30 pagi tu dah kena thumb in...

Disebabkan dorang ni dah seronok naik motor, pagi tadi hujan kenalah aku yang hantar. Mengamuk-ngamuk si Dani nak naik motor. yang si Zara ok je..siap cakap, "owhh adik ikut mama keje ek?"
hahaha.. yolah adik. Ikut sekejap je. Kang dah lepas thumb in n lepaskan jalan yang jem pagi2 kat Presint 15 ni, mama hantarlah balik...

Punyala seronok si adik dapat ikut aku g keje naik kete.. hahaha, abang sampai lobilah dia menangis... Dah lama tu dia diam...

Tgk arah tuju lain sikit dripada arah nak ke taska dorang, mulalah si Dani cakap "nak ikut mama g opish la.." OK abam. :)

Sekejap je stay kat ofis.. Pastu dalam kul 8.30 pagi hantar dorang semula..


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

Khairul Bariah said...

amboi seronoknya dorang kat ofis tu.