Friday, June 6, 2014

Makan nasi minyak @INFRA, Bangi

gambar tuan tanah setepek dulu yerp..:)

Moh kite, makan kenduri lagi..

Bulan 5 hari tu  dua orang cousin aku menamatkan zaman bujangnya... Lelaki kedua-duanya... yang sorang dapat orang Parit rasanya, yang sorang ni dapat orang Kajang je... 

Yang kat Kajang ni buat kenduri kat Dewan INFRA, Bangi. Dekat sangat dah ngan umah tu.. Jadi wajib la pegi kan.. sementelah plak aku tak dapat pulang untuk belah lelaki kat Gopeng sebab Enady keje. Orang keej shift ni mmg gitu. Takpe aku dah biasa... raya ni pun standby je lah balik raya anak beranak je yer, dengar2 xdpt cuti.. sobss!

Oklah, congratulation to mamat n wife. Kahwin dah ko Mat... Zaman lepas aku SPM dulu pernah duk ngan Wancu mak si mamat ni keje kat Ipoh, dia sekolah lagi... tengoklah dia pagi pergi sekolah pastu balik sekolah.. haha.. rasa macam waahh sekejap nya masa.. mamat dah besar dah kawen pon..=p 

Selamat pengantin baru. Semoga bahagia ke anak cucu dan akhir hayat. Comel pengantin perempuannya... nama dia sama ngan Ika adik bongsu aku.. hehe..






Ni pengantin lama.. Ayah cik dan Wancik. Wancik tu adik ayah aku..:) comel jer...


Cousin.


Start dah gambar posing ngan cousins.. hehe





Anep teman aku g Infra ni. Sebab pagi tu dia ada event larian ape ntah kat Taman Wetland.



Lastly, gambar ngan Zara super manja kededek ni... nak berdukung xleh mama tinggal dia... )

No comments: