Lunch Buffet @ PICC RM15

Last week dapat jugak makan kat sini akhirnya! Hahaha, Kenapa akhirnya? sebab dah lama plan tapi asyikla tak jadi-jadi...:)

Sempena meraikan opismate yang senasib ngan kami dapat posting akhirnya... Reunion geng floating namanya ni.. hehe..

Bayaran hanya RM15 sekali masuk daripada pukul 12 tengahari sampai pukul 3 petang. Makanlah apa saja dalam tu.. Yang bestnya, lauk habis dorang topup lagi. habis topup lagi.. Kenyang perut...




Gambar yg ada watermark aku, sumbernya dr kamera aku n Qila lah yer. Yang takde cop tu, aku gugel saje bagi melengkapkan entry ini..:)


Kawasan luas. Kerusi meja banyak. Jadi tak perlu risau takde tempat..:)


Ni first round.. sedapppp..


Kka Izzah n Kak zai.. Tak pandang kiri kanan dah.. hahaha


Antara menu-menunya..










Orait geng. Thank you so much for everything.... Ada masa kita jumpa lagi.. Gud luck semua di tempat baru..:)

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥
Post a Comment

Dua Tahun Iman

Cerita 1 tahun Iman :  http://honeysour00.blogspot.my/2017/04/satu-tahun-iman.html Kek yang sama Makanan yang sama Tukang sponsor k...