Tuesday, April 22, 2014

Sakitnya Migrain !!



Untuk orang-orang yang selalu migrain, korang disarankan cuba makan Ostematrix dan B complex ni... Sebabnya :

Ostematrix membekalkan secukupnya Magnesium kerana kandungan Mg yang rendah sering terdapat pada penghidap migrain, membekalkan transmisi saraf ke otak..

B Complex pulak menambah aliran darah ke otak, anti stress, robiflavin menambah simpanan tenaga ke dalam sel otak.

Kelebihan mengambil Vitamin Shaklee :

- Ianya dari sumber semulajadi
- Bukannya Sintetik
- Mempunyai penyerapan ke tubuh badan yang efektif

Ni contoh Testimoni :



TESTIMONI

Ramai yang telah mengambil Vitamin diatas dan mendapati migrain kata mereka:
Norita mohd IdrisSaya pesakit migraine 11 thn dulu, saya cure dengan air kosong, esp, kalsium dan b com.
September 15 at 6:38pm ·
Rafaliah Yusopsy pun pesakit migraine gak, oste + b-co + esp + air kosong..mmg cure..=) 
September 16 at 2:32pm

Nur Adha Mansorkak nadia..utk soalan (3) tu ye, memang betul...sbb adha memang ada migrain sebelum ni dan biasanya amik poston je br ok..panadol pun xjalan dah...Alhamdulillah...lepas amik set b pd awalnya n tambah dgn oste..skrg ni dah sgt2 jarang kena migrain...kalau rasa nak sakit sikit..adha terus amik b-complex n oste dan ia memang membantu...


________________________________
Ana Lyana
Shaklee Independent Distributor [ ID : 894161 ]
Call | SMS | Whatsapp / 0182244135 
anacomey_84@yahoo.com
FB Page : Dani Dania Store

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: