Monday, April 21, 2014

Hot Air Balloon Putrajaya 2014

Hoho... Hot Air Balloon! Tahun lepas pegi, alhamdulillah tahun ni dapat pegi lagi bawak anak-anak.. :)
Bila dah tiap2 tahun buat belon panas ni dah tak rasa meriah sangat... Pergi pun buat syarat sebab hari2 g keje, anak2 dah nampak belom panas tu.. Hahaha... terkagum2 deme... waaa sana Waaa sini waaa sinun...=p



Arghhh, Dani sekarang cukup susah nak bergambar.. Ntah apa2 lah abang.


Zara pulak, statik je dia.. Tapi dia takut sebenarnya tu.. hahaha, belon besar kan... beberapa meter saje dr dia. tengok dari dalam kereta bolehla waa waa waaa, dah tengok depan mata, haaa! amek kau.. terdiam seribu bahasa...=p


Dah la, jom layan gambar..:)






Gambar ni kelakar.. tak perasan pon belon tu betul2 kat kepala Dani...:)


Huhihuhihuhihuhi.... menjadi idaman kalbu dorang lah ni.. Bukan anak2 aku je...kanak2 lain pon sama.. x sah klau tak pegang belon gas ni.. haha


Pencinta hello kitty..


Dani jumpa pulak mainan ni.. Memang susah la nak ajak keluar...



Teringin nak masuk dalam tu ikut abang, tapi tak dapek lah adik oi.. sian kena lenyek kang..=p


Hai! Saya kawan boboiboy!






Sesi menggedik bersama papa...



Ok dah, tu je yang menarik tertarik kau memang da bomb!!

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: