Wednesday, April 23, 2014

Lepak santai @Dataran Perbadanan Putrajaya

Malam minggu lepas, apaknye rajin nak bawak budak2 ni keluar.. hahaha.. maknye terpaksa rajin.. Ambik angin malam katenye... dah lama kot tak kuar malam2 jalan2 kat Putrajaya ni. Lama sangat.. Kalau kuar pon, lepak mamak ngeteh pastu balik.. Takde la plak nak jalan2 sampai ke PICC nun..

Punya la dah lama tak jalan2 area Presint 3-4 ni kan, aku dah terkagum2 dah, Waaaahhh canteknya canteknya.. Mak budak tu.. hahaha, budak2 apetah lagi... Turun dari kereta je terlompat-lompat dah... Serius cantik dah malam-malam dengan lampu-lampu berwarna warni...

Lepas ni nak datang, nak bawak bola lah. bagi dorang main kat padang tu... Hari tu dorang tengok je bebudak lain main bola..











♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: