Friday, October 4, 2013

Hepi Bufday Mikael!

Hehe, minta izin yer Seri..Ana amik gambar2 ni nak taruk dalam blog. Kenangan nih..:)

Ok, kejadian ni kat Taska anak-anak aku. Taska Narizan, MOF. Ingat nanti kalau ada rezeki, nak buat jugak kat school dorang. Dah bulan sama kan, buat sekali jelah. Jimat dah kat situ, hehe.. Dani asyiklah nyanyi bebeday tu yu.. pastu siap sebut nama sendiri plak tu, lagilah hati mama ko ni sayu Dani oi..:)

Bebedayyyy tu yu... bebedayyyy tu yu... bebedayyyy tu yu Dani... Bebedayyyy tu yuuuu...
Dia nyanyi.. hehe


 Bufday boy. 3 tahun.

 Carik Dani n Zara.. hehe..
Dani baju pepel depan ni, yang muka bergeak tu..
Zara kat belakang nun yang tgh gosok mata, belakang budak pakai baju putih., Rizqi.



 Tu Zara.. Haha, tengok orang makan kek? awak makan ke kek Zara? Tak makan kan, mama tauuu..:)

 Cantikkk kek ni.. Dani dok cakap makan kek boboiboy je..:)

 Dani ngan kawan baik dia, Ammar. Dulu suka gaduh ngan Ammar ni, sekarang berkepit plak..:)


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

2 comments:

Rizziela said...

Seronok tengok kek ajer ...makan tak nyer kan

Anonymous said...

rindu ngn anak anak kat taska ni...