Bowling Kelab Moneyfesto











Malam tadi ada game Bowling untuk department opis aku. Wow!  Lama giler kot aku tak main bowling. Kat bowling Alamanda jer. Makanya, bertemankan anak2, aku berjaya sampai jugak kat tempat bowling ni.. haha, bawak budak2, memang menggegarkan perasaan mak bapak bila lalu depan bowling tu.. kan ada tempat game budak2 kan.. haishla, berdesup si Dani lari laju masuk dalam tu..

Pujuk punya pujuk, berjaya jugak dia keluar, dengan syarat, dia nak main bowling.. Haha, layankan aje.

Aku main bowling semalam serius berpeluh sangat. Lama betul tak rasa peluh keluar macam tu. Ape taknya, main bowling pastu berkejar ngan anak2.. haha, memang habis semua keluar menitik2. hihi..

Bila sampai turn, baling je bola bowling tu, xde target ke hape ke. tak sempat nak target strike pun, lpas tu mata melilau tgk anak2. 

Tapi alhamdulillah, ranking no satu masih lagi aku pegang kat opis ni.. hehe, alhamdulillah. Tak terer mane pun..haha, jadikler.. :)

Ok bai. tu je.



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...