Thursday, November 22, 2012

Tak jadi nak marah bila....







.....AKU TENGOK MUKA DIA.

kembang kempis menahan marah..
Grrrrr...
Last last aku gelak je dan aku pun main sama bedak yang dah tumpah tu...

Bakal merindui Dani...
Dani nak manja-manja ngan Aki dan Nenek selama sebulan...
Hujung tahun baru balik sini balik..

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

5 comments:

antalya said...

nak pulak ye dani dok lelama ngan atok nenek dia? mya jgn harap le.laju je jawab xnak bila nenek ajak ikut blk ampang. alasan nk tlg momy jaga adek cehhhh

Ana Lyana said...

@antalya

dia dah biasa dr kecik lagi dok ngan aki ngan nenek dia.. so, ana pun tak berapa nk susah hati nk tinggal dia kt kg.

atuk nenek pahang mintak jugak tp tak berapa nk konfiden bg sebab dani tak berapa familiar kt kg pahang. tak pernah pun sbnrnya tglkan dia kt sana.. hehe..

Dayu said...

tgk anak main bedak kat sofa mmg buat sesak nafas wehh
cha x buat lg
tp dia tuang atas karpet kaler coklat pun aku dah 'argghhh!!!'apa awak buat ni cha?? terkebil2 anak aku
dah marah baru sedar dia tak tau apa pun
aku perlukan lebih kesabaran lah

Dayana mnoor said...

hahahahaa...lawak btul dani ni..takpe k.yana, Dani dh smkin besar n pandai...gooddd dani..hihihiii...

puan nina said...

hahahah..lawak pulak nengoknyee..mmg kena sabar banyak2 kan :)