Wednesday, September 26, 2012

Jom main sama-sama


Makin hari aku makin suka tengok gelagat dua beradik ni. Terutamanya si abang lah. Rajin melayan adiknya. Asal Zara baru bangun tido je terus Dani terpacak depan adik dia ajak main sama-sama. Zara pun sengih-sengih. alahaii la.. bahagia sangat rasanya.








♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

5 comments:

Aszkey shahruddin said...

Sgt2 bahagia..hilang sume stress kan?

Ana Lyana said...

@Aszkey shahruddin ye ummul... tgk perkembangan dorang, rasa nak peluk2 je semua..:)

lovely said...

pandai si abg hiburkan hati adik dan mama yer..

~daRLee ZuRiS~ said...

sweetnye...
Tah camne lah kysha ngan adik die nanti

antalya said...

sweetnya dani pimpin tgn zara huhuu..eh mya kalo bgn tido pg2,if adek dia blom bgn mmg dengki lah.laju je dia kejutkan adik.cubit2 pipi kiss2 adik dia.tak aman bdk kecit tu hahaha