Tuesday, October 2, 2012

Buli mama tsk tsk tsk



Nampak tak bedak bertaburan kat atas lantai tu?
Huhu..
Menangis (dlm hati) aku bersihkan bedak2 tu..
Susah gak nak hilangkan.
Aku dah mop 2 kali pun tak hilang2 lagi.
Enady yang mopkan kali ketiga baru hilang.
Hahaha, nampak sangat aku tak teliti buat keje.
Bukannn..
Masa tu dengan nak handle Zara lagi, Dani lagi yang menangis kena marah ngan aku..
Ijai ngan wife dia datang lagi..
Huuu, haru biru rumah tu jadinya hari tu..


Sampai tinggal suku je bedak Pureen yang besar tu Dani kerjakan.
Tak cukup lantai, dia bantai lak g tabur kat kabinet tv ni haa..
Atas remote.
Dapur.
Atas sofa.
Kalau lappy aku kat bawah, konfem wangiiiiii lappy aku tu..
Nak mengamuk marah-marah dia tak boleh..
Sebab aku terus pikir positif..
Ya Allahhhh, kreatifnya anak mama ni......
Nanges!!

Nanti dah besar, Abang tengok ni apa abang dah buat...

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

5 comments:

.:Yana:. said...

waaaaa...streesss..nak gelak ke nak nangis??? sabor je la..

iietamalek said...

anak sy pun suke tumpahkan bedak atas tilam..pastue die tepuktepuk...dgn girangnyer die..hahah

Maria Rajab said...

alamak..habis semua..

Ana Lyana said...

@iietamalek
atas tilam takde lagi.. ni atas tikar.. nanti ada satu lagi ana upload. lagi kreatif..:)

Ana Lyana said...

@Maria Rajab

memang habisssss...T_T