Bangun awal





Pukul 5.30 pagi.

Awal terbangun. Eh! Terbangun. =p Selalu kul 7 lebih baru aku bangun. Hari ke- 34 berpantang. Countdown lagi 10 hari nak habis..:)

Malam tadi tido awal sebab anak dara ni lah. Susah mau tido malam sekarang. Lepas Maghrib je start dah ek ek ek dia. Nak berdukung, dipeluk. Huhu, macam tulah setiap hari sekarang. Aku ajak tido, menyusukan dia, dia takmo. Melalak-lalak taknak menyusu. Tepuk-tepuk pun tak jalan. Aku dukung dia, jalan-jalan ke hulu ke hilir, menari-nari bagai, baru dia tido. Cesss, nak mama ko menari2 baru ko nak tido ye anak.

Bila dah tido, letak dia atas tilam, tup! berjaga pulak mata dia. Bulat! adei dei, Tau pulak rasa kena letak. Terus aku susukan dia. Alhamdulillah dia sambung tido balik. Dengan aku aku sekali tertido.

Tu yang terbangun pukul 5.30 pagi tu. Bangun-bangun rasa breast bengkak sebelah. Keras. Baju start basah dah. Aku mengantuk sangat malam tadi. Tak sedar aku menyusukan Zara sebelah je. Hah! Merasalah bengkak susu sekejap. Bangun terus pam. Dapatla 4oz. Syukur alhamdulillah..:)

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...