Thursday, April 19, 2012

Bangun awal





Pukul 5.30 pagi.

Awal terbangun. Eh! Terbangun. =p Selalu kul 7 lebih baru aku bangun. Hari ke- 34 berpantang. Countdown lagi 10 hari nak habis..:)

Malam tadi tido awal sebab anak dara ni lah. Susah mau tido malam sekarang. Lepas Maghrib je start dah ek ek ek dia. Nak berdukung, dipeluk. Huhu, macam tulah setiap hari sekarang. Aku ajak tido, menyusukan dia, dia takmo. Melalak-lalak taknak menyusu. Tepuk-tepuk pun tak jalan. Aku dukung dia, jalan-jalan ke hulu ke hilir, menari-nari bagai, baru dia tido. Cesss, nak mama ko menari2 baru ko nak tido ye anak.

Bila dah tido, letak dia atas tilam, tup! berjaga pulak mata dia. Bulat! adei dei, Tau pulak rasa kena letak. Terus aku susukan dia. Alhamdulillah dia sambung tido balik. Dengan aku aku sekali tertido.

Tu yang terbangun pukul 5.30 pagi tu. Bangun-bangun rasa breast bengkak sebelah. Keras. Baju start basah dah. Aku mengantuk sangat malam tadi. Tak sedar aku menyusukan Zara sebelah je. Hah! Merasalah bengkak susu sekejap. Bangun terus pam. Dapatla 4oz. Syukur alhamdulillah..:)

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

2 comments:

JIVEBUMZ said...

hee itulah penangan anak pompuan.. manjaaa! tp sweettt...

zara bangun awal nak kejut mama solat subuh tp mamanye tak boleh solat hehe

eh lagi 10 hari??? cepatnyeee kan... dah boleh jalan2 yeay!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Ana..TAHNIAH dpt baby gurl ya.Maaf la k.atie br tau..hihi
Selamat berpantang juge.
Comel & tembamnya anak ana ya..gerammmm tgk!
Sweetnya gambar ngah menguap tu..hihihi