Friday, March 16, 2012

Balik dah


Setelah 2 minggu Ibu setia menemani di sisi, akhirnya pagi tadi Ibu dah balik kampung.. Semalam Ayah n Ika datang sini. Ibu balik kampung bukan apa, sebab Ika dah nak masuk asrama balik. Rumah dah macam tongkang pecah.. Haha, baju tak berbasuh.. Takpelah, ai redha.. Kot2 bersalin nanti, gamble lah kami berdua..

Ibu balik hangkut Dani sekali. Apa-apa hal senang nanti kalau aku dah tiba masa nak bersalin. Alhamdulillah, maybe Enady dapat temankan kot dalam labour room nanti..

Tapi serius! Aku sayu sangat2 bila nak berpisah ngan Dani tadi. Dani pun pandang dengan aku rasa dia sedih bila papa n mama dia tak ikut dia.. *Ok, mengalir dah air mata tgh dok taip ni..





T_T






Aku kena kuat!









Barang-barang dia semua dah hangkut sekali balik kampung..



Babai sayang mama n papa... Jumpa minggu depan k, kalau mama tak bersalin esok lusa..:)

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

AdaM Hawa said...

abg baby ok.. mama ngan papa sayu.. tak pe mama.. abg ok.. mama jgn risau ok.. ;)

ibuafiqahhuzaifah said...

sedih :(