Budak yang digilis!

Aku antara orang yang paling lambat kot dapat tengok video ni. Baru tengok malam tadi kat Youtube. Serius aku menangis terkedu lalu aku peluk Dani kuat-kuat... Tak sanggup nak tengok tapi ..........

Ke mana nilai perikemanusiaan orang yang lalu lalang tu hah? Budak kecil tu..sob sob sob..





Dikhabarkan yang budak tu dah  meninggal dunia...

Lepas tu baru dapat info ni..>>>

Di China, keadaan ini disebut sebagai kesan 'Peng Yu'. Sebelum ini, ramai mangsa kemalangan jalan raya, atau orang-orang yang telah jatuh sakit di jalanan sebenarnya berjaya menyaman orang-orang yang membantu mereka untuk sejumlah wang dengan mudah walaupun tidak ada bukti bahawa mereka adalah orang-orang yang menyebabkan kemalangan itu.



Sumber : Blog Aduka..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...