Warkah Keramat Buat Tun Dr. Mahathir

Terjumpa masa blogwalking..

Kategori sejarah negara ni. Aku dulu cita-cita nak jadi journalist. Tu pasal amik Dip in Photography kat UiTM Perak nun. Tapi masa semester berapa ntah, pihak UiTM decide masa final sem tiada subjek-subjek in major. Contohnya, macam ko minat kewartawanan, final sem tu ko belajar pasal journalist je, kalau ko amik photo dan minat tu menjurus ke arah advertising, makanya ko belajar pasal advert je, graphic, photostatik dan lain-lain. Dari semester pertama lagi, aku decide nak buat journalist. Tapi cita-cita tak kesampaian. Salah sendiri jugak. Dah tak minat nak sambung belajar bila dah kerja dan dah pegang duit sendiri. Sekarang baru MENYESAL!!

Ok, berbalik pada tajuk.

Aku sangat suka mengkaji juga. Apa sebab jadi begitu, jadi begini. Mujur sekarang teknologi canggih. Taip je kat ejen carian, pasti jumpa macam-macam. Luas bijik mata nak membaca kat internet, maka luaslah ilmu2 segala macam yang ko tak tau kan..=p

Jom baca pada sesapa yang berminat pasal politik negara. Apa yang dah jadi masa 13 tahun lampau. Masa tu aku Form 2. Tak minat lagi politik2 ni. Yang aku tau banyak betul bendera kaler biru laut tu berkibar kat sepanjang jalan raya kat kampung aku tu..:)

Klik sini.. http://srikandi7.blogspot.com/2010/12/warkah-keramat-kepada-tun-mahathir.html

Sumber : srikandi7.blogspot.com

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...