Ke Majlis Perkahwinan Belut (nama timangan) Di Hari Raya Ke-3


Raya ketiga, sebelum bertolak pulang ke kampung mertua sempat lagi singgah sini..Hehe.. Ke wedding kawan sekolah menengah, Belut. Nama timangannya Belut. Nama penuh Laila Basyila. Tak pasti mana datang nama Belut tu tapi sejak dari sekolah lagi dah panggil dia dengan nama tu. Bukan aku je, kengkawan lain pun..:) Comel je panggil dia Belut. Masa sekolah dulu sebut je Belut, mesti orang kenal..Hehe..

Nak cakap...

Muka Belut ngan husband dia ada iras-iras kan.. Comel!!..


Seronok jumpa kengkawan lain je masa wedding Belut ni. Tak pk nak makan sangat..:)


dari kiri : Ein, Atan, Ca'un, May, Zeri, n wife Zura dan baby dorang, Iyad. Aku, husband dan Dani dan yang paling hujung, Eja. Photographer on the big day merangkap schoolmate + classmate + my senior masa buat Dip kat UiTM Seri Iskandar dulu. Ada butik pengantin dah dia.. Masa aku kawen dulu, aku amik kat dia la.. :)


Bergambar ngan pengantin wajiblah ada kan..:)

Terima kasih Belut sebab sudi jemput aku dan keluarga..Semoga berbahagia dan jodoh berkekalan hingga ke akhir hayat..:)

2 comments:

ishiko said...

asal cuti je mesti g kenduri kan..
hahaa

pRincESs_N said...

selamat pengantin baru...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...