Friday, August 5, 2011

Gaji Kakitangan Awam Akan Naik 10%?

Bila Tarikh Kenaikan Akan Diumumkan?

Korang ada dengar desas desus pasal ni tak? Kalau gaji naik, alhamdulillah, kalau tak naik, redha sajelah. Aku tetap bekerja sehabis daya yang mungkin. Aku tahu, ramai yang akan mempertikaikan tentang gaji naik ni. Gaji naik tapi kerja tak semenggah. Huhu, hello! Bukan semua ok. Asal kakitangan awam je mesti dah sinonim dengan kerja yang tak seberapa tapi nak gaji banyak.

Tak nak komen banyak-banyak pasal ni. Kang ada yang makan hati..=p Apa komen korang?

Note : ada yang dah tanya bonus ada ke tak kat aku? Jawapannya, aku tak tahu.. Hehe..Rahsia kan rahsia kerajaan.. Doa-doakanlah ada ek..:)

3 comments:

antalya said...

konpem harga barang pon melambung naik jugak lg lepas ni.adusss

wardah @ fie shah said...

Adakah adakah adakah Ana senyum cam ada je. Ada ye? (percubaan mengorek rahsia kerajaan)

JIVEBUMZ said...

kalo naik syukur alhamdulillah.. selangor dapat rm500 raya nti rasanya..