bersiaran di office


Sabtu | 18 Jun 2011

Sekarang berada di office untuk siapkan kerja-kerja tertunggak dan preparation audit 5s on 22 Jun nanti. Bukan overtime. Just datang untuk berkhidmat untuk negara..:) Haihh, sangat letih bila ngadap 5s ni. Letih otak. :) Mudah mudahan semuanya akan berakhir dengan cepat..

note: Susah giler nak tdokan Dani tadi. Yelah, selalu letak atas katil, golek2 sekejap je dah tido. Tadi, aku kena riba dan dodoi-dodoi baru dia nak tido. Tu pun setelah mengamuk2..Hehehe, sori ye rakan office ku yg lain..:)
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...