Bersantai-santai di cuti Hari Wesak

Tunjuk protes sebab stroller tak berjalan. =p

Pagi tadi tak tau nak buat apa. Takde plan apa-apa pun. Memang best sambung tido lepas Subuh kan. Ala-ala cuti hari minggu gitu. Tapi kalau ada anak kecik ni, memang payahla nak dapat tido tanpa kejap2 bangun kejap2 bangun. Anak bujang aku tu kul 6 pagi dah bangun. Dok merayap sana sini. Aku sedar dah tapi buat-buat tak sedar. Saja nak tengok akal dia buat apa bila mama ngan papa dia tengah tido lagi. Memang habis dipunggahnya sana sini. Plus mulut tak berhenti membebel. Aku ngan papa dia tersengih jela tgk dia ke hulu ke hilir.

Family landscape. :)

Tengah sedap-sedap lepak dan golek-golek atas katil, Dani poo poo pulak. Hah, mandikan terus ajelah. Siap-siap, terus Enady ajak bersiar-siar di taman. Kul 8.30 pagi dah panas ok, so, kami decide ke Taman Putra Perdana ajelah. Kat round about besar tu. Sebab kat situ playground dia redup je. Banyak pokok.


Taman ni memang bestlah untuk jogging, potluck ke (ahaks, pot luck lagi!), bersiar-siar pakai seluar jean cam aku pagi tadi. Hahaha, ingat nak jogging sekali, pastu terlupa plak budak tecik ni dah ada..:) Tadi, masa tengah layan Dani main kat playground tu, ada dua group orang sedang photoshoot. Bestnya.. Nanti ada duit lebih aku nak buat jugaklah. Saja untuk kenang-kenangan..:) Dah jom layan gambar si kecik ni.

cepatlah tolak papa..=p

uwaa, tatuttnyee..

eh! bestlah pulak!

yahooooo..

hiyarhhhhh..

erk! panjang nye kaki saya..










No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...