Sunday, April 17, 2011

Nak tolong mama boleh?


Dani kan, sekarang memang cepat belajar. Bila kita babab nyamuk, dia pun ikut babab jugak. Bila dia selalu tengok kita tekan remote dan halakan kat tv, dia pun akan buat jugak halakan kat tv. Kalau kat tv, ada rancangan nyanyi contohnya macam Konsert AF tu kan, Dani pun ikut sekali nyanyi. Tapi semua tu dia takkan buat bila kita suruh dia buat atau kita tengok dia buat. maksudnya kat sini, Dani akan buat tanpa kita sedar. Kadang-kadang aku tersedar jugak. Cuma bila nak capai kamera nak rekod, dia dah tau kita nak amik video dia, terus tak jadi. Hampes kan..=p Korang faham ke ni? Korang faham kan ajela ye..  

Macam masa aku tengah parut kelapa ni. Dia tengok je aku buat. Kusyu' betuk dia memerhati. Mesti dalam kepala dia fikir, mama aku buat apela ni ye. Seronoknye benda tu pusing-pusing laju. Hahaha.. Agaknya la..


Seronok tengok perkembangan dia. Macam-macam peel. 

To Dani : Bila besar nanti rajin-rajin lah tolong mama k..Sayang Dani..:)

2 comments:

nanonano said...

of course la ank sulung kne la ringan tulang nak2 plak her0. Hehe eh parut kelapa ke ana,bukan mesin ke? Hehe

ummi said...

dah bijak pandai mmg la mama...nnt dani tunjuk lagi..heheheh

gembira n sihat dani :) witwit