Wednesday, February 23, 2011

Dani is getting better!

Firstly, Alhamdulillah sangat sangat..

Dani makin ok. Makan nak, minum nak, main je tak boleh lagi sebab kena tambat. Haha.. kena drip air la ..:)

Hari ni hari ke-4 di wad. Harap-harap Dani dah boleh discharge hari ni..

Nanti ada masa aku long story kan kes Dani ni k..

babai korang..:)

5 comments:

pRincESs_N said...

dani cepat sembuh yerr...

Fadilah R. said...

get well soon dani. cepat2 DC. :)

NOR said...

cpt sembuh ye dani...

ummi said...

sorila ana...mas br baca blog ni..n tau condition dani...moge terus sihat dani!!

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

semoga Dani lekas2 sembuh...
* auntie nak g melawat Dani.. tp kawan Dani si Alif pun tak sihat jugak duk ceri beri.. nnt bebile auntie datang lawat Dani kat umah bawak kawan Dani tu skali keyh.. get well soon sayang.. :)