jln2 teluk intan + shopping kat TF


baru habis pantang, berdesup dalam kepala ni plan macam2..haha

hari sabtu petang, plan mmg nk belikan barang dapor sket utk umah ibu ayah aku ni...ke teluk intan la..tempat murah kalau nk g beli barang2 dapur..pegilah ke TF Value Mart ye...jalan dri TEluk Intan nk ke Sabak Bernam...mmg murah kat situ...

ibu yg pegang dani sebab aku nk g bank jap, cucuk mncucuk la kan..=p

ayah aku yg bawak..bestla ayah sekarang ni, ajak je g mane, mesti nak je dah..

yg dok blakang, aku n ika..tu pun ade orang dr kete lain, dok usha2 nk ngorat..weyyy, anak aku kat depan tu..hikhik

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...