Tuesday, April 27, 2010

jln2 teluk intan + shopping kat TF


baru habis pantang, berdesup dalam kepala ni plan macam2..haha

hari sabtu petang, plan mmg nk belikan barang dapor sket utk umah ibu ayah aku ni...ke teluk intan la..tempat murah kalau nk g beli barang2 dapur..pegilah ke TF Value Mart ye...jalan dri TEluk Intan nk ke Sabak Bernam...mmg murah kat situ...

ibu yg pegang dani sebab aku nk g bank jap, cucuk mncucuk la kan..=p

ayah aku yg bawak..bestla ayah sekarang ni, ajak je g mane, mesti nak je dah..

yg dok blakang, aku n ika..tu pun ade orang dr kete lain, dok usha2 nk ngorat..weyyy, anak aku kat depan tu..hikhik

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

5 comments:

white rose said...

wei makcik...
adeke tgh berpantang dah jalan2...

hebat sungguh ibu melenium nih...
hahaha...


~dylla arshad~

misha.w said...

bestnye mommy & dani. asek berjalan je. bile naik keje balik? :)

AKU said...

orang teluk intan yer...orang kampong aku ni...hehe...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

amboi ko..abes pntg trus bjalan..beshnyerr..

JIVEBUMZ said...

eh nana dah bis pantang kan? bleh ler jalan2 before balik sini kan