hari ke-9 berpantang

aduhaiii..dok ngira hari jela keje aku hari2..hihihi...
bila la nk habis pantang ni....
rindu nk bergerak bebas..yihaaaa...

tadi aku terlupa nk pakai stokin..eh bukan lupa..mmg saje aku malas nk pakai lagi..ptg2 sket baru aku pakai..
last2 kene tegur ngan opah2 yg dtg melawat dani..
haaa..kan dah kene marah....

tadi jugak hari last mengurut...kenala basah kan rambut kan...
pastu aku lpasla kan dulu sebba rambut tu pun basah...
tu pon keen tegur jugak..hikikhik..amik ko...aisssyyyy..banyak kan pantang larang org lpas bersalin ni...

semalam pun aku dapat tau yg org yg dalam pantang ni tak boleh salam ngan org yg dtg melawat kita...sebab ape tak tau..ntahla..patutla org2 kg yg dtg umah aku tak hulur tgn pun kat aku...
hurmmmm..macam-macam kan....

♥ honey ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...