indahnya saat itu

malam tadi aku rase macam baby dah ade tdo kat sebelah aku...

sweeet sangattt....

bayangkanla...dalam kul 1 pagi tu..baby dok bergolek2 lagi dalam perut ni...

tendang sana sini...syukur sangat sebab tak rasa sakit pun...

aku ngan suami siap sembang2 lagi ngan baby...

lagi kite bercakap lagila baby kuat gerakan dia...

macam tindak balas la...sampai rasa nk berlinang dah air mata ni...

aku ingat dah contraction dah...

last2 dua2 laki bini ni tertdo sambil tangan kat atas perut aku..hehe...

tak sedar pukul bape..sedar2 jam dah 5.45 pagi...hehe..

tu pun sebab alarm bunyi..


♥ honey ♥

3 comments:

pRincESs_N said...

so sweet beb...x saba nk tggu baby ko..

Anonymous said...

dh tak lama la tue..
nanti kerap berjaga plak ada baby...
seronok tau...

mAr@ZiEy said...

so sweet...tp kan...huhuhuhu

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...