meja makan ku yg baru tak baru

baru tak baru la kan tapi ianya...
baru di rumahku..hehe..
sebenarnya meja makan ni pemberian anak buah enady yg telah pulang ke Indon pada hari sabtu lpas...
David Iskandar...telah 10 tahun jugakla berkhidmat di bawah jagaan enady...
telah habis kontrak pada tahun ini...
sedihla jugak sebab dulu kalau aku gaduh2 drama2 ngan enady, mesti aku carik dia nk tanya enady ade dtg keje tak...huhu...kiranya dia taula sejauh mana hubungan kami..gaduh baik gaduh baik..hehe...

mase belum lap, mmg nmpak buruk bersawang2...
bila dah lap..huhu..nampak cam baruuu...fuyooo...takyah dah beli meja makan..
sebelum ni mmg ade bercita2 nk beli baru...
tgl nk beli kabinet je lagi...ko tgk tu barang2 atas meja tu...takde tempat nk letak la...
oh ye, meja makan yg lama, aku bagi kat kakak ipar ku kat nilai tu...

♥ honey ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...