wedding penutup tahun 2009

hehe..maafkan daku..entry basi...~~

Majlis Resepsi Zura dan Zeri..
tarikh : 26 Disember 2009
Tempat : Kampung Teluk, Kg. Gajah

hari tu saje, ade 3 buah knduri yang harus kena pegi...
satu kat kampung aku...
dua, umah mmber seperjuanganku, Zura
dan tiga , umah kawan baik ayah aku, Pakcik Nai..

wajib terjah kat umah jiran sekampung dulu kan...
makan2 n teruskan ke rumah no. dua...
gambar2 minta mahapler..mmg nan ado..

rumah kedua...rumah kawan sekolah ku, Zura...
kawen ngan kawan sekelasku...alhamdulillah jodoh ngan orang dekat...
dan tanpa disangka2 lak tu...hurmmm...
mase sekolah bercinta ngan org lain, n kawen ngan org lain..
hikhikhik...dekat je jodoh diorang kan...
samelah macam aku, mase sekolah bercinta bagai nak rak, tapi kawen ngan org lain..
pe nak buat...tiada jodoh antara kita..ewaaahh..melalut dah aku ni...
bukan ape, bila tgk dorang ni kawen, serius aku teringat kenangan lama...
aku je dah kawen, dia belom lagi...

ok balik pd citer asal...~~~

Zura dan Zeri stat bercintan cintun ni setau aku la...dah habis sekolah mase tu...
mase bila deme ni dok usha2 jeling2 pandang sehingga hati terpaut, idokler teman tau..hikhik..
alhamdulillah, dah sampai seru deme ni kawen la...
dan aku sebagai sahabat, harusla datang kan majlis dorang ni...
lagipun dekat je ngan umah aku kt kampung...resepsi belah laki pun dekat je...
tu nanti aku citer2 k..

jom layan gambo2 sekitar resepsi Zura n Zeri..

zura anggun di majlisnya...serba pink..
kalau nk tau, jurumekapnye same ngan jurumekap aku ari tu..
no wonderla cantik kan...

gadis berbaju gold itu juga akan melangsungkan perkahwinannya pd bulan 6 ini...
~~ ain..hikhik..jgn lupa jemput aku k..~

pelamin yang tersergam indah..hasil sentuhan DVazz Studio...
ahaa..! flower gurls...comelll!! pandai posing lak tu bila aku suh pose...



teman seperjuangan..lama giler ko menyepikan diri ye yah...
tingat lak zaman kita keje KFC dulu2..hikhik..


yang seronoknye di majlis Zura ni...pabila terjumpa kembali geng2 lama...
dah macam reunion lak...
ade yang dah kawen, ade yg blom, yang sedang pregy aku sorang je..hikhik...
seronok jumpa kawan2 lama...
tapi tak dapat nk lepak lama sebab aku kena mnghadiri lagi satu knduri kawan ayah aku kat Teluk Intan...
huhu...tak sempat juga nk tgk deme ni bersanding...mknenye, tak dapatla jumpa ngan pengantin laki, Zeri..( classmate since aku Form 2 1998 kat SMKDSML tu )
seb baik majlis resepsi sebelah lelaki pd keesokkan harinya dapat berjumpa..
entry utk itu..tguuu..sebab gambonye aku belum aplod...hikhik

♥ honey ♥

4 comments:

said...

selamat pengantin baru.....

Unknown said...

cantik ar pengantin PINk!

pRincESs_N said...

cantek2...pink plak tu..lg r cantekk...ai like!! bln 6 aku gak wehh..

white rose said...

salam...owh...lyana uzir...nama mu amat2 daku kenali...bahkan daku sering bertemu dgn mu...cume sbbkan kta blm menghulurkan salam perkenalan kan...so, sy dylla...lyana mmg dh kenal sngt2 kan...tahniah, bakal lahirkan baby...yuuhhuuu...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...