Resepsi sebelah lelaki : Zeri n Zura

Majlis Resepsi Sebelah Lelaki : Zeri n Zura
Tarikh : 27 Disember 2009
Tempat : Bandar Universiti, Seri Iskandar, Perak
Tema : Coklat Gold

aku tiba dah lewat sebab pagi tu banyak hal yang nk kena buat...
aku tiba pukul 2.45 ptg...
pengantin sedang bergambar ramai-ramai..huhu..rugi..tk dpt join...
tambah2 pulak jumpa ngan kawan2 sekolah..segannye aku nk tunjuk perut yg terkedepan ni...ngeh ngeh..

layan gambar ajelah ek...
layaannnn...~~~~~






best kan..pengantin very sporting..mase aku kawen dulu, takde pon org suh nyanyi...
padehal, aku ngan enady dah praktis utk duet nyanyi lagi Kehebatan Cinta dendangan Jamal dan Fransisca Peter..=p

♥ honey ♥

1 comment:

CikPuanMiera said...

mase aku kawen dulu, takde pon org suh nyanyi... <<< hahahaha.. mcm la da lame sgt ko kawen babe... ilek laa.. kite br kawen mehh... MASIh nak PERASAn.. kahkahkah

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...