Petua itu

Salam kak yana,

saya ina (dah tentu bukan name sebenar ok) ni.. hikkss.. Saya ni hari2 memamng confirm menempel kat blog akak..

Hari bace ade pulak petua nak dpt baby cepat.. ni yg rase nak try neh..

Saya ni lepas je keguguran hari tu lom lekat2 lagi.. mane la tau kan kut menjadik gak petua tu kat saya.. meh la kongsi2 kak yana.. hikss..

malu sebnarnye ni.. tapi nak baby punye pasal, takpe2.. =P

nanti reply ye email kite.. kite tunggu tau... =P

kak yana take care and jage diri and baby yerkk..

*************

salam..i nak tau ttg petua utk dpt baby cpt leh x?
i terbaca blog u..i pun merupakan follower blog u..
klau bleh nk gak petua tu..
maklumle dh kawin 6 months..
but still not preggy lg ni..
hope u can share..
TQ..

**************

salam..saya terbaca kat blog awk pasal nak dapat anak.bole kongsi?saya da kahwin selama 1thn ypi lom ada rezeki.mana tau ngan petua awak,dapat baby.
tq

**************

salam kak...
sy ni merupakan salah seorang pembaca blog akak...
sy nk tahu la pasal petua nk dpt baby cpt tue...heheh
harap akak sudi la kongsi petua tu n reply msg ni k...thanks

**************


terharu aku ok...
ade jugak yang mmberi maklum balas tentang ape yang aku tulis kat blog semalam..
aku minta izin ye utk copy paste dalam blog ni...
of kos aku sensored kan name pengirim email2 tersebut...

aku sudah reply ye kat korang...
g tgk kat inbox tu....

ape2 pun, macam2 petua yang kita buat.. itu semuanya bergantung kpd usaha dan rezeki masing2 kan..
Qada' dan Qadar tuhan kita tak boleh nk lawan kan..
yang penting, usaha, doa dan tawakal pd yg Maha Esa...

♥ honey ♥

2 comments:

pRincESs_N said...

pas aku kawen t aku mntk petua k..skg xley..bahaya...

fazemy said...

Mana2 petuanya..aku nak baca jugak. Mcm tok bidan la ko ni ramai dtg mntk petua.

ps: aku tak tahu apa dosa aku smpai org tu sentap ngn aku. tp sbb aku tak rasa ada wat dosa..aku wat bodoh je. haha. Kejam. Aku rasa dia pregnant la kot..tu yg sensitip 40 mcm tu..ko bg dia petua nk pregnant cepat erk kat dia. haha

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...