Siti Oh Siti!



saje aku apdet banyak2 ari ni...

ape pendapat korang ek pasal SITI ni?

gambar2 ni sewaktu MIFA 2009.

MIFA adalah minggu fesyen Malaysia Antarabangsa yang telah berjaya dilakukan di salah sebuah pusat membeli belah di ibu negara. MIFA yang diannjurkan oleh Syarikat Telekomunikasi Gergasi Negara, MAXIS telah menghiburkan para pemerhati fesyen dengan dihadiri jemputan khas iaitu Siti Nurhaliza ke majlis berkenaan. Pakaian yang dipakai oleh Siti cukup anggun dan menawan, menampilkan ciri-ciri mewah dan ber-style.

nak selitkan jugak, pereka fesyen lelaki yang 2 org atas pentas adalah seniorku dulu mase kat itm Perak..
hakhak..itu pun nk bitau?
huh..lantak..

kredit to : http://www.izyan.com/
♥ honey ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...