pagi jumaat nan tak berape indah

pagi sedikit sentap...
tapi takpe, aku dah ok sekarang...
aku dah makan kenyang2 pun...
takpe takpe..cool ana coollll...

ptg kang ade satu majlis hi-tea secara tertutup utk Pn. amilia
yang akan bertukar ke Peghelih nun...
tema suke2, sila pakai baju pink...hikhik..
nasib aku ade kemeja pink ni...

yaa..ramai pakai pink ari ni...
yang tak best nyeee...
boleh tak aku lupa nk bawak kameraa!!!
uwaaa!!!!!..
x pnah2 aku lupa kamera kenen ku itu tau..
itu ibarat nyawa no.3 selepas hp...
nyawa no.1 adalah enady ku..hikhik..
dulu nyawa no.1, hp la...
sekarang hp da jatuh no.2..hehe

oklah, banyak lak keje aku pagi2 ni..
bos aku pun tgh pening tu..
meas aku takleh buat silap atau lambat...
ok ana...sila buat keje ok..!!

tata korang..take care..


♥ honey ♥
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...